Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Matbutik

Av Lucinda - 11 juni 2012 23:16

Måste ta med B och handla nån dag så han kan trycka upp mig mot mathyllorna och pulla mig hårt men diskret så jag får känna den där känslan av att inte veta om någon kommer upptäcka oss.... kan suga av honom på parkeringen (i bilen) som tack ;)

Dags att krypa under täcket och förhoppningsvis vara pigg imorgonkväll, för då ska jag knulla! 
Antar att jag plockar fram favvoleksaken också eftersom jag inte kommer lyckas somna direkt :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lucinda - 26 januari 2013 01:44

Sambon skulle ha grabbkväll härhemma, jag skulle bort men av någon anledning hade jag inte kommit iväg än. När jag gick förbi vardagsrummet där dom befann sig tog sambon tag i mig försiktigt och gav mig en djup kyss. Och han var sådär sexig som bara ...

Av Lucinda - 23 januari 2013 16:23

Ikväll vill jag busa lite med min älskling, vad jag ska hitta på vet jag inte riktigt än... Kom med förslag!...

Av Lucinda - 4 juli 2012 14:33

Ligger med handen innanför trosorna och drömmer mig bort till en biltur med älsklingen. Vi stannar någonstans och han slickar min redan blöta fitta och smeker mitt ena bröst.... Han knullar mig skönt bakifrån, halvt synligt för dom som passerar......

Av Lucinda - 3 juli 2012 00:37

Vad förvånad och kåt jag skulle bli om det helt plötsligt dök upp en sexig tjej från ingenstans i sovrummet och började slicka mig utanpå trosorna utan att säga ett ord medan älsklingen satt nöjd tillbakalutad i soffan några meter bort och tittade på...

Av Lucinda - 14 juni 2012 18:29

Längtar efter en kväll med min älskling. Bara vi två, lite tända ljus, god mat, lite myshångel i soffan......

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards